Lineaire TV is dood: ondanks meer kijkers door corona blijven reclame-inkomsten krimpen

18 August 2020 10:31

“Net als veel andere branches is ook de TV-industrie hard geraakt door de coronacrisis. Ten opzichte van de eerste helft van 2019 is de TV-reclamemarkt in de eerste helft van 2020 uitgekomen op € 307 miljoen, een daling van 23%. De TV-SchermTijd groeide van 194 minuten in 2019 naar 206 minuten in 2020. Een stijging van 12 minuten per dag (+6,2%). Screenforce houdt rekening met een licht dalende tot stabiele tweede helft van 2020. Voor heel 2020 verwacht Screenforce uit te komen op een daling van de TV-markt, die tussen de 12% en 15% zal liggen.”

https://screenforce.nl/tv-reclamemarkt-komt-uit-op-e307-miljoen-in-eerste-helft-2020/


 
True managed webspace

Lees ook deze artikelen

WOLVEN IN DRENTHE ZIJN BUITENAARDSE WEZENS: ‘HUN DNA IS RADICAAL ANDERS’

TIJDREIZENDE FIETS IN GRONINGEN: POELESTRAAT BLIJKT PORTAAL NAAR HET VERLEDEN

BABY MET GOUDEN TANDEN GEBOREN, ARTSEN GESCHOKT

BLOEDDORSTIGE KABOUTERS ONTVOEREN DIEREN UIT ASIEL IN GRONINGEN

BIZARRE METRO-ERVARING: Twee jongens via metropoortjes in ‘ander universum’ terechtgekomen

MYSTERIEUZE VERDWIJNING IN UTRECHT: Studente beleeft introductiedagen in jaren zeventig

SCHOKKEND: MAN VERDWIJNT IN PARALLEL UNIVERSUM TIJDENS BUNGEEJUMPEN

KLM Boeing 747 Sint Maarten

PLANE PORN

ART: SERGEY VINOGRADOV

MORGAN FREEMAN

THIS IS NOT MORGAN FREEMAN…

Pieter Omtzigt

‘CDA ZONDER PIETER OMTZIGT GEDECIMEERD, PROBEERT NU ZETELS TE SPROKKELEN’

Ruben uit Seahorse Parents

RUBEN (M) IS ZWANGER, THE MOTIONPICTURE

Mona Keijzer

PREMIER MONA KEIJZER (BBB)?

Beatrix van Oranje op de Groene Draeck

RTL ”’NIEUWS”’: FOUT HOUT OP EEN BOOTJE VAN DE ORANJES, STOP DE PERSEN!

Sonja van den Ende

POETINS NUTTIGE NEDERLANDSE IDOOT!

Pieter Omtzigt

PIETER OMTZIGT: ‘BOEK MET CDA IS DICHT’

Pieter Omtzigt

PIETER OMTZIGT HEEFT ‘VEEL MOOIS TE VIEREN’

obesitas

OZEMPIC: AFVALLEN DOOR ZELFMOORD?

TPO Podcast